از اسکنرهای آرشیو برای اسکن حجم زیادی از اسناد استفاده می شود. کلیه ادارات و سازمانها بر اساس عملکرد خود دارای آرشیوهای مختلفی هستند که شامل فایلهای اسکن شده، اسناد مالی، پرونده مشتریان، پرونده دانشجویی، مدارک پزشکی، اسناد حقوقی، اسناد فنی، پرونده شخصی و ... می باشد. این اسکنرهای آرشیو با مدل ها و برندهای مختلف در بازار موجود است. برندهایی مانند HP، Epson، Canon و Kodak در دسترس هستند. در اسکنرهای معمولی می توان یک برگه را اسکن کرد، اما امروزه با تولید اسکنر اسناد یا اسکنر فیدر می توان یک دسته از برگه ها را اسکن کرد.

عملکرد اسکنر بایگانی

هنگام خرید اسکنر اسناد اداری حرفه ای به یاد داشته باشید که سرعت اسکن آن با مدل های دیگر متفاوت است و لوازم جانبی متفاوتی نیز دارند. شرکت‌های اسکنر آرشیوی می‌دانند که مصرف‌کنندگان علاوه بر سرعت، خواهان قابلیت‌های اسکنر تخت هستند، زیرا مدل‌های تخت تنها می‌توانند اشیاء باریک و کوچک را اسکن کنند، در حالی که مدل‌های تخت می‌توانند همه اشیاء را اسکن کنند. بسیاری از این دستگاه ها عملکرد مدل های تخت را نیز دارند. لطفا توجه داشته باشید که قبل از خرید این دستگاه، در نظر داشته باشید که چه اسناد و فایل هایی را اسکن خواهید کرد.

سرعت اسکن بالا

کاغذ را در ابعاد A3 اسکن کنید

دارای سیستم تغذیه اتوماتیک (ADF)

وضوح اسکن بالا

متن را پر کنید و رنگ را حذف کنید

اسکن همزمان چندین برگه

مقدار اسکنر فایل

امکانات و ویژگی های اسکنر بایگانی اسناد آوافرهنگ یکسان نیست و عملکردهای متفاوتی دارند که بسته به گزینه هایی که دارند قیمت های کاملا متفاوتی دارند.

یک اسکنر آرشیوی بخرید

آتیه اندیشان نیک سگال نوین ارائه دهنده انواع اسکنر آرشیوی با برندهای مختلف و قیمت مناسب جهت خرید آنلاین در فروشگاه اینترنتی کیومیتا می باشد. مشتریان گرامی می توانند در صورت نیاز با این شرکت تماس گرفته و قبل از خرید از خدمات مشاوره رایگان استفاده نمایند.