هنگام خرید قهوه ساز فاکتورهای مهمی وجود دارد که با در نظر گرفتن آنها انتخابی درست و اقتصادی خواهید داشت. بهترین مارک قهوه ساز چیست و قهوه ساز خوب چه ویژگی هایی دارد؟

فاکتورهای مهم هنگام خرید قهوه ساز

بسیاری از افراد روز خود را بدون نوشیدن قهوه شروع نمی کنند و فعالیت های روزانه خود را با یک فنجان قهوه آغاز می کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، بهترین پیشنهاد برای کاهش هزینه های طولانی مدت و حفظ برنامه روزانه، خرید دستگاه قهوه ساز است. با دستگاه قهوه ساز خانگی، مدیریت زمان نوشیدن قهوه و شخصی سازی غلظت نوشیدنی آسان است. هنگامی که برای خرید دستگاه قهوه ساز به مغازه ای می روید، با دستگاه های بسیار متنوعی روبرو می شوید. که هر کدام طراحی خاص خود را دارند و عملکرد کاملا متفاوتی را ارائه می دهند. به همین دلیل ممکن است در انتخاب خود دچار سردرگمی شوید. اما با در نظر گرفتن چند فاکتور مهم و توجه به چند نکته مهم قطعا شما را به بهترین گزینه می رساند.

هنگام خرید دستگاه قهوه ساز باید به تعمیر قهوه ساز بوش نیز توجه کنید


خرید بهترین و اقتصادی ترین قهوه ساز کار سختی نیست. به شرطی که از عواملی که باید گفته شود فراتر نروید. قبل از هر چیز باید تفاوت قهوه ساز و اسپرسوساز را بدانید. تفاوت اصلی آنها در نحوه ارائه قهوه است و فعالیت های کاملا متفاوتی در این زمینه دارند.

نوع خدمات پس از فروش بوش را انتخاب کنید


چرخه تولید دستگاه قهوه شامل طیف وسیعی از محصولات است که هر کدام عملکرد متفاوتی دارند. به طور کلی قهوه سازها به دو دسته برقی و دستی تقسیم می شوند:

انواع قهوه ساز برقی

قهوه ساز قطره ای

دستگاه قهوه حرارتی

دیگ بخار

سیفون

یک نوع قهوه ساز دستی

مطبوعات فرانسه

اروپایی ها

قهوه ساز ویتنامی

موکاپات

انتخاب بین این مدل ها به نحوه و میزان استفاده از آن و انتخاب دستگاهی که ترجیح می دهید بستگی دارد.

اندازه قهوه ساز را در نظر بگیرید

اندازه دستگاه بر نحوه سرو و کیفیت قهوه تأثیر نمی گذارد. اما با توجه به مکانی که از آن استفاده می کنید، ابعاد قهوه ساز بسیار مهم است. اگر یک قهوه ساز برای استفاده در محل کار می خواهید، به یک دستگاه بزرگ نیاز ندارید. همچنین استفاده از قهوه ساز دستی در محل کار خوب نیست زیرا زمان بیشتری می برد و بهتر است دستگاهی را از دسته قهوه ساز برقی انتخاب کنید. برای جلوگیری از قهوه در حین حرکت، شرکت های قهوه ساز قهوه سازهای جمع و جور در سفر ارائه کرده اند تا مجبور نباشید نوشیدنی مورد علاقه خود را از برنامه های سفر خود حذف کنید.

بهترین قهوه ساز برای سفر

کیف پول کوچک

دستگاه قهوه ساز B60

دستگاه قهوه ساز یوروپرس

مطبوعات فرانسه

مدل آزمایشگاهی، ماکت

این قهوه سازها به دلیل اندازه کوچک و عملکرد خوبشان بهترین انتخاب برای سفر هستند مینی پرس ها دستگاه های اسپرسوساز کوچکی هستند که واکاکو شروع به تولید آنها برای مسافران کرد. کیف کوچک بسیار سبک و جمع و جور است و به راحتی در یک کوله پشتی قرار می گیرد قهوه ساز V60 یکی دیگر از انواع قهوه های مسافرتی است که فرآیند تهیه قهوه حس سفر بیشتری دارد و این حس دو چندان است. قهوه در Aeropress توسط یک پیستون فشرده می شود. به همین دلیل نوشیدنی تولید شده توسط این دستگاه اسپرسو نام دارد و این دستگاه را می توان در دسته اسپرسوساز مسافرتی قرار داد. فرنچ پرس در محیط کار نیز کاربرد دارد و به غیر از قهوه برای فرآوری چای و چای نیز مناسب است و یک دستگاه چندکاره است. طنز دیگر این است که یک قهوه می تواند یک کالای مسافرتی باشد