اگر علاقه مند به دانستن محدوده قیمت خرید و فروش املاک در قبرس شمالی هستید، بهتر است ابتدا انواع ملک و هر آنچه را که باید بدانید در این صفحه بررسی کنید و قیمت هر نوع فروش املاک در قبرس شمالی یورومای را بررسی کنید. طبق تغییرات اخیر بازار


انواع املاک مسکونی با توجه به زمان تحویل ملک

ملک آماده است

خواص آماده برای استفاده. دارایی سازنده یا شرکت. زمانی که ملکی از پیش ساخته را از یک شرکت ساختمانی خریداری می کنید، معمولاً زمان پرداخت اقساط بدون بهره را دارید. با این حال، اموال خریداری شده از دیگران فقط به صورت نقدی قابل معامله است.

توابع پیش خرید

ملکی که شرکت ساختمانی تصمیم به ساخت دارد و طی برنامه ریزی خود زمان تحویل را به صورت دقیق و شفاف اعلام می کند. در صورت عدم تحویل واحد در تاریخ تعیین شده، شرکت هزینه ای از شما دریافت خواهد کرد. (عدم تحویل به موقع در قبرس شمالی دیده نمی شود. فقط پروژه هایی که زمان ساخت آنها با اپیدمی کرونا مطابقت داشت پس از چندین ماه آورده شدند که شرکت ساختمانی خسارت را به مالکان پرداخت کرد).

از مزایای پیش خرید می توان به خرید با قیمتی بسیار کمتر از قیمت واقعی، امکان انتخاب مصالح ساختمانی و همچنین تغییرات جزئی در نقشه و همچنین امکان فروش و واگذاری اشاره کرد. ملک قبل از آماده شدن

تصاویر ارائه شده توسط سازنده به عنوان مدل های ساخت و ساز سه بعدی به شدت در طول ساخت پروژه حفظ می شوند. در بسیاری از موارد، ویژگی ساخته شده از یک تصویر سه بعدی عالی به نظر می رسد. پس به تصاویر ارائه شده اعتماد کنید.

انواع مسکن از نظر ساخت و نوع

خانه های تک خانواده

این نوع املاک معمولاً در مقایسه با سایر انواع املاک کمتر است. آنها هیچ امکانات راحتی ندارند و عمدتاً پارکینگ، محدود به پنل خورشیدی و سیستم اینترکام هستند. آپارتمان هایی با استخر شنا وجود دارد. محل آنها معمولا در مرکز شهر است و برای دانشجویانی که ماشین شخصی ندارند گزینه بسیار مناسبی است.

این شهر مسکونی با برج های فراوان با امکانات هتل است

این پیشنهادات از نظر قیمت و امکانات و همچنین قیمت، خریداران زیادی را به خود جذب می کند. پروژه های پیچیده عظیمی مانند پروژه آبی سزار، پروژه یاقوت کبود و پروژه ونیز نیز نمونه های کوچکی از این آثار عمومی هستند. اکثر این پروژه ها دارای اقساط بدون بهره حداکثر تا 84 ماه هستند که آن را به گزینه ای عالی و مقرون به صرفه برای خریداران تبدیل می کند.

امکانات این پروژه ها شامل تمامی امکانات یک هتل 5 ستاره می باشد. از جمله: زمین های ورزشی (گلف، تنیس و ...)، سالن های بدنسازی مجهز، چندین استخر روباز و سرپوشیده، پارک آبی، پارک کودک، مهدکودک، سوپرمارکت، داروخانه، خودپرداز بانک، حمام ترکی، سونا، جکوزی و همه چیز. در غیر این صورت برای یک زندگی آرام و شاد به آن نیاز دارید.

خانه شهری دو طبقه مسکونی

در بسیاری از مناطق قبرس شمالی، ساخت بیش از دو طبقه به دلیل حفظ ساختار جزیره ممنوع است. اینها شامل Snetpe و اطراف آن و همچنین Yeni Boz و Otoken و مناطق اطراف آنها می شود. در این مناطق تنها در 35 درصد از زمین اجازه ساخت و ساز داده می شود و در قسمت باقی مانده نیز سازندگان مجبور به ارائه امکاناتی مانند پارک، استخر، محوطه باربیکیو، مسیرهای بهداشتی، کافه و سایر امکانات هستند. آنچه برای خریداران جالب است این است که از آنجایی که اسناد ملک در قبرس شمالی عالی است، سهم مالکان زمین در این پروژه ها بسیار بالا است.

در کدالسحام تعداد واحدهای مسکونی بر مساحت کل پروژه تقسیم می شود و در نتیجه مالکان این مجتمع ها نسبت به پروژه های برج زمین بیشتری دارند.

این شهرها معمولاً امکانات کاملی دارند و معمولاً به ساحل بسیار نزدیک هستند (چون مناطق نزدیک ساحل مجاز به ساخت بیش از دو طبقه نیستند). امکانات از سوپرمارکت ها گرفته تا ایستگاه های شارژ خودروهای برقی.

ویلا

قبرس شمالی با مناظر زیبا، امنیت بالا و مالیات کم، برای بسیاری از افرادی که به دنبال زندگی راحت و آرام هستند، جذاب است. خانه های ساخته شده در اسنتپه بسیار گران قیمت و مدرن هستند و بیشتر مشتریان آنها اروپایی و آمریکایی هستند. ما انتخاب گسترده ای از آپارتمان ها را در تمام شهرها و مناطق قبرس شمالی برای شما داریم. ما برای اکثر آنها فروش انحصاری داریم و از ویلاهای اقتصادی گرفته تا ویلاهای لوکس، هر آنچه را که نیاز دارید را در فایل های Euromay پیدا خواهید کرد.

باید بدانید که اگر نگران عدم تحویل به موقع یا فروش ملک پیش خرید شده به چند نفری هستید که چنین مشکلاتی دارند، پس در مورد قبرس شمالی سخت در اشتباهید. قبرس شمالی از سرمایه گذاران و خریداران املاک و مستغلات حمایت می کند. اگرچه امتیازات عرصه و مدارک نجیب را ارائه می دهند، اما پس از پرداخت 35 درصد ارزش ملک، کارت شناسایی ملک را به شما می دهند و در صورت وجود کارت شناسایی ملک در اداره ثبت زمین قبرس شمالی یا مدارک، خیر. یکی دیگر فرصت خرید و فروش ملک شما را دارد.

علاوه بر این، دولت مبلغی معادل کل هزینه پروژه را در بانک از توسعه‌گران مسدود می‌کند، بنابراین در صورت تاخیر در اجرای پروژه به هر دلیلی، مبلغ مسدود شده را به سرمایه‌گذاران بازپرداخت می‌کند.

اگر قصد خرید ملک با قصد سرمایه گذاری یا اخذ اقامت یا هر دو را دارید، بهتر است زمان را تلف نکنید. فرصت ها همیشه در دسترس نیستند و قوانین ملک و مهاجرت در قبرس شمالی هر روز سخت تر می شود. با این مزیت بزرگ که قوانین جدید شامل زمان حال نمی شود.

سوالات متداول در مورد خرید و فروش ملک در قبرس شمالی

قبرس شمالی یورومای کجاست؟

قبرس شمالی مقصد بسیاری از سرمایه گذاران و گردشگران از سراسر جهان است. این کشور در قسمت شمالی جزیره قبرس واقع شده است. قبرس در دریای مدیترانه قرار دارد و با ترکیه، اسرائیل، مصر و یونان مرز آبی مشترک دارد.بیشتر سرمایه گذاران املاک و مستغلات در قبرس شمالی از اسرائیل، انگلیس، آلمان و روسیه هستند. خرید ملک در قبرس شمالی توسط ایرانیان در سال های اخیر افزایش یافته است. چند سال پیش؟

جالب است بدانید که قبرس شمالی توسط مجله Live and Invest Overseas به عنوان یکی از بهترین نقاط جهان برای بازنشستگی در سال 2020 شناخته شده است. دلایل این انتخاب عبارتند از: امنیت بالا، هزینه پایین زندگی، آب و هوای عالی و بدون آلودگی، تراکم پایین جمعیت و عدم وجود هرگونه تنش سیاسی.

پنجاه سال پیش (1974) درگیری بین یونان و ترکیه در قبرس رخ داد. این درگیری به دنبال تحریکات بریتانیا برای تضعیف قدرت قبرس صورت گرفت. قبل از درگیری، ارزش پوند قبرس بسیار بیشتر از پوند انگلیس بود، اما اکنون پوند قبرس کاملاً از بین رفته است!

پس از این درگیری، استان قبرس شمالی با جمعیتی ترک زبان در شمال جزیره تشکیل شد. بیشتر قبرسی های یونانی زبان در کوهستانی جنوب جزیره زندگی می کنند. قبرسی ها ترکی یا یونانی صحبت می کنند، اما آنها متعلق به ترک ها و نونان ها نیستند، بلکه مانند اعراب ایرانی هستند.

خرید ملک به صورت اقساطی بهتر است یا نقدی؟

خرید نقدی یا اقساطی فرقی نمی کند. اما به یاد داشته باشید، خرید از قبل همیشه به نفع شماست! با خرید زودهنگام، به خصوص در اوایل توسعه پروژه، شما این فرصت را دارید که ملکی را با قیمتی بسیار بسیار کمتر از زمانی که ملک آماده تحویل است، خریداری کنید. همچنین هنگام خرید نقدی ملکی که پیش خرید کرده اید، می توانید از تخفیف های بسیار بالایی بهره مند شوید. با پیش خرید می توانید از تخفیف فوری بین 3 تا 5 درصد قیمت درج شده برخوردار شوید. به علاوه، از مزایایی مانند تحویل با تمام لوازم خانگی استفاده کنید.

آیا می توانیم برای خرید اقساطی از بانک های قبرس شمالی وام بگیریم؟

منع قانونی در این مورد وجود ندارد، مشروط بر اینکه 70 درصد ملک را پرداخت کرده باشید. اما به عنوان مشاور شما، ما آن را به شما پیشنهاد نمی کنیم. زیرا خود شرکت های ساختمانی اقساط طولانی مدت بدون بهره به شما می دهند و شما با پرداخت تنها 30-40 درصد هزینه ملک به کار مشغول می شوید و مابقی را بدون گذراندن مراحل اداری به صورت اقساط بدون بهره پرداخت می کنید. وام بانکی. فراموش نکنید که نرخ بهره بانکی در قبرس شمالی حدود هفت درصد است. بنابراین استفاده از شرایط پرداخت سازندگان به نفع شماست.

شرایط خرید ملک در قبرس برای خارجی ها چیست؟

لطفا توجه داشته باشید که تمام خارجی ها و قبرسی ها می توانند به طور نامحدود در بازار سودآور املاک قبرس شمالی شرکت کنند. در این زمینه، تنها دو تفاوت عمده بین خارجی ها و قبرسی ها وجود دارد:

ابتدا فرد خارجی باید یک چک سابقه از کشور مبدا تهیه کند. علاوه بر این، اگر ملکی نزدیک به پلیس، تأسیسات نظامی یا دفاتر مهم سیاسی باشد، یک خارجی سندی دریافت نخواهد کرد. نکته دوم این است که هر خارجی فقط یک مدرک می تواند دریافت کند اما شهروندان قبرسی می توانند بی نهایت مدرک دریافت کنند. اسناد ملکی.

نگران نباشید ما قبلا بررسی کرده ایم و ملک بدون مدرک را به شما معرفی نمی کنیم. همچنین وکلای معتبر و قوی شرکت ما در اولین فرصت تمامی مراحل را برای شما انجام خواهند داد.

ما آگهی املاک ارزان در قبرس شمالی را دیدیم. به نظر شما ارزش خرید دارد؟

دوستان عزیز هیچ قیمتی برای ناآگاهی و هیچ قیمتی بی دلیل وجود ندارد. ملک ارزانی که خریداری می کنید به هیچ وجه ارزشی برای شما نخواهد داشت. ممکن است آن را به قیمت کمتری نسبت به خرید آن بفروشید. این به این دلیل است که املاک دست دوم ارزش مشابهی با املاک جدید ندارند. مالک قیمتی را که می خواهد به شما می دهد.

ضمناً شرکتی که اقدام به خرید و فروش املاک مستعمل می کند هر طور که بخواهد از آن پورسانت می گیرد. و می توانید با مبلغ کمتری ملک خریداری کنید اما با مشکلات زیادی مانند تعمیرات و عدم پشتیبانی فنی فروشنده مواجه خواهید شد. اگر قصد خرید و سکونت دارید باید بدانید که اقامت شما در ملک زیر 125 هزار لیر همیشه موقت است و باید هر ساله آن را تمدید کنید، فقط کسانی که ارزش ملکشان بیشتر است می توانند برای اقامت دائم 125 هزار لیر اقدام کنند. 5 سال.

ما همچنین املاک دست دوم با کیفیت را در کارنامه خود داریم و اطلاعات کاملی در مورد تمام جنبه های ملک داریم. قیمت آنها متوسط ​​است اما کیفیت آنها را تضمین می کنیم. با این حال، توصیه های اول، دوم و سوم ما خرید از تولید کننده است. زیرا با خرید از تولید کننده فقط از پشتیبانی فنی و شرایط بدون بهره برخوردار می شوید. همچنین، به دلیل روابط کاری گسترده ما با شرکت های ساختمانی، می توانیم تخفیف های عالی را در ارزیابی املاک و مستغلات دریافت کنیم.

مزایای مهم خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس جزیره ای است که با کشورهایی مانند یونان، اسرائیل، ترکیه و مصر مرز آبی دارد و همین موقعیت باعث رونق بنادر تجاری قبرس شده است. قبرس شمالی کشوری مستقل از قبرس جنوبی است که در استفاده از برخی فناوری های مدرن بسیار جلوتر از قبرس جنوبی و سایر کشورهای اروپایی است. به عنوان مثال در صنعت دوستدار محیط زیست: تولید خودروهای الکتریکی مشابه تسلا (Gunsel) و همچنین ساخت خانه با چاپگرهای سه بعدی. یا در زمینه های پزشکی: فناوری مدرن IVF که گردشگران پزشکی را از سراسر جهان به قبرس شمالی جذب می کند.

در سال های اخیر مهم ترین چیزی که باعث شده توجه قدرت های جهانی و سرمایه گذاران خارجی به جزیره قبرس معطوف شود، کشف منابع گازی فراوان در جنوب شرقی جزیره قبرس است. بر اساس آن علاقه، استخراج منابع به زودی با توافق دو کشور قبرس شمالی و قبرس جنوبی انجام خواهد شد.

میانگین دما در تابستان 30 درجه و در زمستان 18 درجه است. خورشید همیشه در جزیره قبرس وجود دارد و به لطف هوای پاک و عدم وجود موادی که لایه اوزون را از بین می برد. در مقایسه با کشورهای دیگر مانند استرالیا، اثر مخرب نور خورشید کمتر است. هیچ کارخانه و صنعت آلاینده ای در قبرس وجود ندارد و طبق مقررات زیست محیطی خودروهای بالای 5 سال اجازه ورود به جزیره را ندارند.

زیبایی های طبیعی قبرس

تمیزترین دریا و ساحل: طبق گزارش کمیسیون اروپا و آژانس محیط زیست اروپا (EEA)، قبرس با 99.1 درصد بالاترین کیفیت دریا و ساحل را دارد.

طبیعت بکر: دلفین ها، لاک پشت ها و فلامینگوهای مهاجر یا آفتاب پرست و بز کوهی از جمله جانوران محلی و گونه های محلی منطقه هستند. گونه های کمیاب قارچ و سبزیجات خوراکی و گل های تزئینی نیز بخشی از طبیعت ناب این جزیره زیباست.

دیدنی های تاریخی و فرهنگی

بر اساس اساطیر یونان باستان، جزیره قبرس زادگاه آفرودیت، الهه عشق است. معابد یونانی (مانند بلاپایس در گیرنه) و شهرهای رومی (مانند سالامیس در فاماگوستا) فوق العاده زیبا هستند. کاخ وونی در لفکا نیز کاخی است که در زمان حکومت ایران برای این جزیره ساخته شده است. علاوه بر این، قلعه های صلیبی زیادی در این کشور وجود دارد، مانند کلیسا-کاخ St. هیلاریون و بوفونتو در گیرنه.

علاوه بر آثار تاریخی می توان از فرهنگ غنی مردم قبرس نیز صحبت کرد که تلفیقی از فرهنگ یونانی، ترکی و انگلیسی است که گردشگران و مهاجران بسیاری را از سراسر جهان به این کشور زیبا می کشاند.

رژیم غذایی مدیترانه ای ارگانیک و سالم قبرس که با غذاهای محلی و بدون مواد افزودنی تهیه می شود، یکی از دلایل افزایش سلامت و امید به زندگی جمعیت قبرس است.

امنیت سرمایه گذاری املاک و مستغلات در قبرس شمالی امنیت است

روزنامه بریتانیایی اکسپرس

پنجمین کشور امن در جهان بر اساس عوامل: بلایای طبیعی، سیستم مراقبت های بهداشتی، میزان جرم و جنایت و واکنش دولت به تهدیدات تروریستی.

Money Observer UK

این اولین کشور امن در جهان در میان کشورهایی با جمعیت کمتر از 5 میلیون نفر است که بر اساس عوامل زیر است: انتشار دی اکسید کربن، امید به زندگی، نیروی پلیس ملی، مرگ و میر ناشی از رانندگی، سرقت و حمله.

فوربس آمریکا

امن ترین و سودآورترین منطقه ساحلی در جهان برای سرمایه گذاری به دلیل عوامل زیر است: امکانات پزشکی بالا، زیرساخت های توسعه یافته توریستی از جمله باشگاه ها، امکانات ورزشی با کیفیت، کازینو و هتل های مجلل مقرون به صرفه.

بر اساس داده های انجمن املاک قبرس شمالی، پس از اپیدمی کرونا، افزایش سالانه ارزش املاک پیش خرید شده بیش از 50 درصد در سال است و بیشتر از افزایش سالانه ارزش املاک تکمیل شده است. 15 درصد سالانه نرخ اجاره ملک در قبرس شمالی بین 7 تا 8 درصد ارزش ملک در سال است. خرید، فروش و اجاره املاک و مستغلات به پوند استرلینگ انجام می شود و در اسناد مربوطه به پوند استرلینگ ثبت می شود.

امکان پرداخت نقدی و خرید اقساطی و همچنین پیش خرید ملک با پرداخت حداقل 35 درصد از مبلغ کل ملک وجود دارد. یکی دیگر از مزایای خرید ملک در قبرس شمالی این است که پس از پرداخت حداقل 35 درصد ارزش ملک، می توانید برای خود و خانواده خود درخواست اقامت دهید. و مابقی اموال را با اقساط بلند مدت و بدون بهره به شرکت ساختمانی بازپرداخت کنید.

طبق قانون قبرس شمالی، پس از اولین پرداخت، مالک فوری ملک می شوید. اسناد و اوراق ملکی نیز به نام شما صادر خواهد شد. قرارداد شما با فروشنده با ثبت اسناد ثبت می شود. این قانون برای اطمینان از عدم فروش ملک توسط فروشنده به افراد متعدد وضع شده است. قوانین حاکم بر قبرس شمالی همیشه برای سرمایه گذاران و مهاجران مطلوب بوده است.

یکی از مزایای خرید ملک در قبرس شمالی اخذ گواهی مالکیت مستقیم و مالکیت مادام العمر به نام خریدار خارجی می باشد. طبق قوانین دولت قبرس، این عنوان برای سرمایه گذاران خارجی و شهروندان قبرسی یکسان است. و حتی بعد از فوت خریدار در صورت وجود وصیت بر اساس وصیت بین ورثه تقسیم می شود. در صورت نبود وصیت، دولت اموال را به طور مساوی بین وراث تقسیم می کند.

برخلاف دولت قبرس، گرجستان، ترکیه و غیره. خریداران خارجی هیچ سهمی از ملک دریافت نمی کنند.

فرآیند خرید ملک و اخذ اقامت سریع و آسان است که از دیگر مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی است. پس از پرداخت 35 درصد از مبلغ کل، ملک مورد نظر به نام خریدار ثبت می شود. سپس می توان مراحل اخذ اقامت را که بین سه هفته تا دو ماه طول می کشد، تکمیل کرد. علاوه بر این، فرآیند انعقاد قرارداد برای خرید ملک در قبرس شمالی بسیار ساده است.

اتباع خارجی به راحتی می توانند مالکیت نهایی و 100 درصدی بر ملک خریداری شده داشته باشند. همچنین لازم به ذکر است که اسناد وراثت مشابه آن در کشورهایی مانند دبی، یونان، ارمنستان و کشورهای اروپایی دیده نمی شود. به خریدار داده می شود. پلیس مهاجرت در قبرس شمالی مراحل اقامت شما و خانواده تان را بر اساس ملکی که به نام شما ثبت شده است انجام می دهد. لذا این کار از نظر حقوقی بسیار دقیق و با نظارت کامل قانونی انجام می شود که بستر مناسبی را برای تشویق و بهره مندی سرمایه گذاران خارجی از کشورهای مختلف اروپایی، روسیه و ایران فراهم کرده است.

هزینه های اضافی برای خرید املاک و مستغلات در قبرس شمالی

توجه داشته باشید که هزینه نقل و انتقال برای اتباع خارجی معادل 12 درصد قیمت ملک است و برای املاک دست دوم و نوساز به همین صورت است. نکته قابل توجه این است که 6 درصد از این مبلغ را هنگام ثبت قرارداد و 6 درصد مابقی را هنگام دریافت گواهی باید پرداخت کنید. علاوه بر این، برای املاک جدید، 5٪ از ارزش ملک به عنوان مالیات (فقط یک بار) و نیمی از هزینه ابطال تمبر دریافت می شود.